10 důvodů, proč si z litrovejch čtyřkolek vybrat zrovna Loncin Xwolf 1000

 

1. Motor silnější než stádo bejků

Loncin připravil pro alfa samce čtyřkolkový smečky spešl motor CVT1000. Véčkovej dvojválec o síle 100 koní a skvělým krouťákem 102 Nm při otáčkách 5 500 za minutu. Srovnatelný 4kolky se v krouťáku přes stovku vůbec nedostanou a trojciferný číslo u koňský síly je celkem vzácnost. Xwolf ti dopřeje neskutečnej drajv.

motor-xwolf1000
Fungl novej véčkovej dvojválec CVT1000

2. Tuna na kouli a naviják, co utáhne karavan

Další litrovou kolku s takovou koulí bys hledal těžko. Na vozejk můžeš díky nadupanýmu tažnýmu zařízení naložit 1 000 kilo. A naviják? Utáhne 3 500 liber. Tak těžkej je třeba karavan, naložená oktávka nebo menší velryba. Reálně ti ale pomůže vodtáhnout jakoukoliv překážku z cesty a taky tě dostane z každý šlamastyky. Naviják je navíc vybavenej autostopem.

XWolf 1000 Naviják a kryt podvozku
Naviják utáhne klidně i menší velrybu. :)

3. Super dlouhej dojezd

Vlčí litr je nejen silák, ale taky pořádnej vytrvalec. Není divu. Do jeho nádrže dostaneš 33 litrů benálu. O tom se konkurenčním strojům může jen zdát – vždyť některý se nepřehoupnou ani přes 20 litrů.

xwolf1000-nadrz
Do vlčího litru dostaneš 33 litrů benálu. O tom se konkurenci může leda tak zdát!

4. Kola totálně pod kontrolou

Samosvornej diferenciál Torsen rozdává sílu mezi kola při běžný jízdě. Když jde do tuhýho, povoláš do akce elektrickou uzávěru. Mezi 2WD a 4WD přepínáš samozřejmě jediným čudlíkem. Díky tomu všemu máš kola vždycky totálně pod kontrolou.

xwolf1000-torsen
Díky samosvornýmu diferenciálu Torsen máš kola vždycky pod stopro kontrolou.

5. Brodivost skoro až po rozkrok

Vejfuk má vlk posazenej 760 mm vysoko. To je fakt o dost víc, než je běžný u konkurence. A podobně je tomu taky u sání (1 025 mm) i odvětrávání variátoru (795 mm). Pojistkovou skříň a kabelovej svazek najdeš ve vejšce 820 mm. Díky tomu všemu s litrovým Xwolfem profrčíš vodou, která by ti sahala skoro až do rozkroku.

xwolf-brodivost
Xwolf 1000 profrčí vodou, která průměrnýmu Čechovi sahá skoro až do mezinoží.

6. Otáčení na pětníku

Díky minimálnímu poloměru otáčení 3,7 m se snadno vymotáš i na úzkejch lesních cestách. Zatáčení ti ulehčí taky EPS, u kterýho si můžeš vybrat ze tří módů (Max, Mid, Min).

xwolf1000-eps
Elektronickej posilovač řízení si přepneš raz dva.

7. Slovo „neprůjezdný“ neexistuje

Světlá vejška 305 mm, zdvih vodpružení 235 mm vpředu a 255 mm vzadu, dvojitý kyvky a velký nájezdový a odjezdový úhly dělaj z Xwolfa 1000 šelmu, která se protáhne i neskutečně brutálním terénem. Spolkne těžký překážky, vyjede i tu nejstrmější rokli a v extrémním sjezdu s ní nebudeš dělat kotouly.

xwolf1000-kopec
Litrovej Loncin zmákne každej krpál. V oubouch směrech. :)

8. Tlumiče, co rozumí tvýmu zadku

Chceš hladit terén jako hedvábí, nebo seš tvrďák, co si užívá každej hrb? Na litrovým vlkovi si můžeš vybrat ze sedmi poloh tlumení. To by bylo, aby se nenašlo přesně takový nastavení, na který máš zrovna chuť.

Loncin X-Wolf 1000i-tlumiče
V drsnym terénu není potřeba trpět. Díky vyladěnýmu podvozku si ho budeš užívat!

9. Brzdy spolehlivý jak maják v bouři

Silnej stroj bez spolehlivejch brzd by fungoval jako neřízená střela. Proto si v Loncinu na brzdovým systému dali fakt záležet. Na všech kolech se můžeš opřít vo kotoučový brzdy s hydraulickým systémem. Brzdit můžeš samozřejmě rukama i nohama. V lehčím terénu tě podrží ABS. Ve větší divočině si ho snadno vypneš.

xwolf1000-kamen
Brzdy tě podržej v každý situaci.

10. Boží poměr cena-výkon 

Říkáš si, že takový prémiový vybavení bude stát ranec? Omyl! Vymazlenou čtyřkolku Loncin Xwolf 1000 si můžeš pořídit už za čtvrt míče. Obdobný 4kolky přitom běžně stojej klidně i o 100 000 Kč víc. A XWolf je poráží nejen v ceně, ale taky ve většině parametrů. Nenech se opít profláklou značkou. Vsaď radši na TOP kvalitu za nepřemrštěnou cenu. Můžeš jen vyhrát!

4kolkovýho obra můžeš mít už v únoru 2025

To chci!