Pojď se seznámit
Čtyřkolkovej valník pro pořádný pracanty
Hledáš pracovní stroj, ale sebevětší čtyřkolka ti je malá? Právě jsi mě našel! Jsem povinná výbava novodobejch rančerů. Jo, kdysi to byl kolt, laso a rychlej kůň. Ale těch díky mýmu výkonu 32 kW vosedláš rovnou 44. A to už je slušný spřežení! Místo lasa ti nabídnu pořádnej naviják a hlavně naprosto bombastickou sklopnou korbu.
Dějiny tvý práce se začnou dělit na dobu před korbou a po ní
Díky ní se stanu tvým rozdílovým hráčem. Na korbě totiž pohodlně odvezeš až 180 kilo matroše. A kdyby ti to nestačilo, můžeš za mě připojit ještě offroad vozejk. Na ten toho naložíš fakt hodně, protože tažný zařízení uveze parádních 680 kg. Abychom tuhle porci nákladu ubrzdili, jsem vybavenej brzdama na všech kolech. Nechybí mi stabilizační tyče na přední i zadní nápravě, takže v zatáčkách nedělám vlny, ale pěkně držím stopu.
Spolu můžem makat celoročně
No ale zpátky ke čtyřkolkový historii. Ten rozdíl v pohodlíčku bude jako mezi pravěkem a současností. Díky střeše a čelnímu rychloupínacímu plexi tě nerozhodí žádnej cákanec – ani dešťovej z vrchu, ani bahnitej zespoda. A kdybys toužil ještě po větším komfortu, vytuníš si mě pomocí celouzavřený kabiny a vytápění. Pak se mnou můžeš makat fakt celoročně. Nebo spíš můžete, protože v teplíčku najdou pohodlný sedačky hned dva makáči.
Duší jsem stále čtyřkolka
Co bys vo mně ještě tak chtěl vědět? Možná to, že mám EPS, pohon na všechny čtyři a uzávěrku předního diferenciálu. No a pak jsou tu takový ty klasický míry typu 62.0 Nm / 4500 ot./min, který v klídku omrkni v záložce Technický údaje. Jo, a málem bych zapomněl! Místo řidítek mám volant. Ale duší jsem furt čtyřkolka.
Technický údaje
Motor
Objem motoru | 686 cm3 |
Typ motoru | čtyřtaktní jednoválec SOHC |
Maximální výkon | 32 kW (44 Ps) / 5 500 rpm |
Maximální kroutící moment | 62 Nm / 4 500 rpm |
Sekundární pohon | 4x4, kardanem / uzávěrka předního diferenciálu |
Převodovka | automat / variátor - L / H / N / R / P |
Starter | elektrický |
Chlazení | vodou a olejem |
Emisní norma | EURO 4 |
Systém dávkování paliva | EFI Delphi |
Objem nádrže | 28 litrů |
Maximální rychlost | 59 km/hod (offroad 80 km/h) |
Brzdy a podvozek
Přední odpružení | nezávisle zavěšená dvojitá A-ramena, hydraulické tlumiče s nastavitelnou pružinou |
Zadní odpružení | nezávisle zavěšená dvojitá A-ramena, hydraulické tlumiče s nastavitelnou pružinou |
Přední pneu | 25x8-12 |
Zadní pneu | 25x10-12 |
Přední brzdy | 2x hydraulická kotoučová |
Zadní brzdy | 2x hydraulická kotoučová |
Parkovací brzda | ano |
Rozměry a hmotnosti
Rozměry (D׊×V) | 2 957 x 1 532 x 1 995 mm |
Pohotovostní hmotnost | 575 kg |
Výška sedadla | 955 mm |
Světlá výška | 260 mm |
Rozměry korby | 958 x 1 172 x 320 mm |
Nosnost korby | 180 kg |
Homologace
Typ homologace | T1b |
Počet povolených míst k sezení | 2 |
Potřebné řidičské oprávnění | B nebo T |
Základní výbava
Elektrický posilovač řízení (EPS) | ano |
Elektrický naviják | ano - 2 500 liber |
Čelní plexi | ano - dělené |
Dveře | ano - plastové poloviční |
Duralové kryty ramen | ano + přední části pod navijákem |
Stabilizátory na přední a zadní nápravě | ano |
Tažné zařízení s elektrickou zásuvkou | ano (zapsané v TP na 680 kg) |
Ceník doplňkový výbavy
Celouzavřená kabina s dveřmi, topením a stěrači od českého výrobce DFK. Cena vč. DPH bez montáže: | 109 990 Kč |
Omrkni detaily
Skoč za volant
Ke stažení
Máš radši řidítka než volant? Zkus juknout na pracovní čtyřkolky
Máš vybráno? Najdi si našeho parťáka ve svym okolí a přijď UWolfa omrknout na živo
Přijeď k nám nebo k některýmu z našich parťáku do prodejny Loncin, kde si můžeš UTVéčko prohlídnout naživo nebo osahat. Než tam pojedeš, zjisti si zda ho mají skladem. Jestli né, tak u nás v Benešově máme i předváděcí model k okamžitýmu vyzkoušení.