Xwolf 1000i V-Twin EPS 4×4

Vůdce smečky pracovních čtyřkolek

Objem motoru
976 cm³
Výkon
73 kW
Řidičský průkaz
B, T
Homologace
T3b, L7e
Vybrat variantu

Vyberte: Barva.

Barva
279 990
Cena na dotaz
279 990 Kč

Výběru neodpovídá žádná položka.

Čtyřkolkovej obr s dvouválcovým motorem se představuje

Loncin-X-Wolf 1000 Long

Alfa samec čtyřkolkový smečky

Aby ses stal vůdcem čtyřkolkový smečky, potřebuješ dvě věci: Odvahu a dvouválec vo objemu 1 000 cm3 s výkonem skoro 100 koní. Voboje mám! Ale dám ti toho mnohem víc. Jsem totiž nejsilnější XWolf v celý čtyřkolkový smečce vod Loncinu a nebojím se vycenit tesáky.

Jen co nasedneš, zbystří se ti smysly. Otoč páčkou s plynem a vyrazím jako pravej predátor. S přehledem tě provezu městem i rozbitejma okreskama. Pod kabátem mi cválá 99,2 koně a točák mám na 101 Nm. Asfalt trhám v zubech, a když potřebuješ něco ulovit fakt svižně, vytáhneš ze mě přes 120 km/h.

Ale ani šelma neloví furt. Zvládám tři jízdní režimy a žádnej z nich mi není proti srsti. Potřebuješ zrovna pohodáře? Hoď mě na Normál. Šikl by se ti silák? Zapni Work. No a když cvakneš do režimu Sport, uděláš ze mě zase dravce.

Mým revírem je divočina

Nikdy nezapomeň, že jsem vlk. Na to, abys mě probral k životu, nepotřebuješ úplněk. Stačí, když zavětřím stopu mimo nudnej asfalt. Bláto, voda, rozbitej terén... To spolehlivě probudí mý instinkty. To je revír, kterej mi patří.

Únava? Neznám! Mám velký břicho, do kterýho se toho vejde fakt hodně. Červená karkulka a babička by mohly vyprávět... Na jedno natankování schlamstnu 35 litrů benálu, ale vlčí hlad nemívám. Další žrádlo si dám, až spolu profrčíme 450 kiláků.

Vůdce jde vždycky příkladem. I mezi čtyřkolkama

Louky, lesy, kopce – nic mě nezastaví. Sebevědomí a vejfuk mám posazený hodně vysoko. Kde jiní končí, já ženu svou smečku vpřed. Nikdy tě nenechám ve štychu. Když půjde do tuhýho, zapneš volitelnej pohon 4x4 a s pořádnou redukcí a výraznejma off-road drapákama se prokoušeme vším.

I ty nejdrsnější podmínky si budeš užívat. Přispěje k tomu dokonale vyladěnej podvozek, nezávislý ramena nebo tlumiče s bandaskama. A samože taky 3 módy posilovače řízení. Prostě celá má konstrukce se postará vo tvý pohodlí, ať už se mnou budeš dělat jakýkoliv psí vlčí kusy.

Jsem čtyřkolka nejen dravá, ale taky moderní

Starýho psa prej novejm kouskům nenaučíš. Jenže já jsem moderní a navíc VLK. Vůdce, kterej ti nabídne všechny vymoženosti moderních technologií. Můj hlad, kondici i výdrž ti ukáže velkej dotykovej tablet. Abys ani ty nezůstal bez šťávy a bez kontaktu se svou smečkou, mám tu pro tebe několik USB portů

Ovládat mě budeš snadno přes elektronickej plyn. Kvalitní naviják nás vytáhne z každý šlamastyky. Na lov si můžeš vzít, co se ti zamane. Mám totiž fakt rozměrný nosiče. Ten zadní navíc s odkládací schránkou. Jo a kdybys přece jen potřeboval vo dost víc místa, tak za mě hoď vozejk a pořádně ho nalož. Moje alfa koule utáhne klíďo tunu nákladu.

Tak co? Seš připravenej vydat se ve vlčích stopách? Smečka potřebuje vůdce. Stav se do nejbližšího lonciňáckýho doupěte a proměň se v XWolfa!

Technický data a výbava

Motor

Objem motoru 976 cm3
Typ motoru čtyřtaktní dvouválec SOHC, V-Twin
Maximální výkon 73 kW (99,2 Ps) / 7 000 rpm
Maximální kroutící moment 101 Nm / 5 500 rpm
Sekundární pohon 4x4, kardanem / uzávěrka předního diferenciálu 
Převodovka automat / variátor - L / H / N / R / P
Starter elektrický
Chlazení vodou a olejem
Emisní norma EURO 4
Systém dávkování paliva EFI Bosch
Objem nádrže 35 litrů
Maximální rychlost 120 km/h

Brzdy a podvozek

Přední odpružení 2x plynokapalinový tlumič s nastavitelnou pružinou
Zadní odpružení 2x plynokapalinový tlumič s nastavitelnou pružinou
Přední pneu 27x9-14
Zadní pneu 27x11-14
Přední brzdy 2x hydraulická brzda s děrovaným kotoučem (ø 230 mm)
Zadní brzdy 2x hydraulická brzda s děrovaným kotoučem (ø 220 mm)
Parkovací brzda ano 
Tažné zařízení s elektrickou zásuvkou ano (zapsané v TP na 1000 kg)

Rozměry a hmotnosti

Rozměry (D׊×V) 2 300 x 1 266 x 1 460 mm
Pohotovostní hmotnost 440 kg
Světlá výška 290 mm

Homologace

Typ homologace T3b
Počet povolených osob na sedadle 2
Potřebné řidičské oprávnění B nebo T

Základní výbava

✓ 7" plně barevný multifunkční displej s Bluetooth konektivitou
✓ tři jízdní režimy (Normal-Sport-Work)
✓ elektrický posilovač řízení - EPS - 3 módy (Max-Mid-Min)
✓ alu kola 14"
✓12 V zásuvka + USB
✓ zámek řízení integrovaný ve spínací skříňce
✓ 2x voděodolný kastlík v předním blatníku a v zadní části čtyřkolky
✓ přídavné sedadlo s opěradlem a madly pro spolujezdce
✓ homologované tažné zařízení na 1000 kg s el. zásuvkou
✓ silný elektrický naviják se silou 3 500 liber
✓ kryty rukou + čelní štítek
✓ ochranné lemy blatníků
✓ přepínání pohonu 2x4/4x4 + uzávěrka předního diferenciálu
✓ přední i zadní nosič s možností naložit na ně až 80 kg nákladu
✓ full LED dynamické přední a zadní směrovky integrované do předních i zadních LED světel

Ceník variant

XWolf 1000i XWolf V-Twin (Krátká verze) na dotaz
XWolf 1000i XWolf Long V-Twin (Dlouhá verze) na dotaz

Koukej na ty detaily

XWolf 1000 Led světlomet

Moderní LEDkovej kukuč

V divočině potřebuju skvělej zrak, kterej mi umožňuje jezdit v noci stejně rychle a bezpečně, jako v noci.

Loncin X-Wolf 1000i-tachometr

Obrazovka jako v obejváku

Sedmipalcovej multifunkční panel ti v barvě naservíruje přesně to, co potřebuješ mít pořád na očích. Jízdní režimy, módy posilovače, zapnutej pohon, zařazenou rychlost, okolní teplotu a všechno to, co je podstatný.

XWolf 1000 Naviják a kryt podvozku

Sebe nebo kmen pořádnýho stromu vytáhnu než bys řekl vlk. 

Loncin X-Wolf 1000i-přepínač režimů

Jízdní režimy a módy posilovače?

Kámo, tuhle čtyřkolku si dokážeš za jízdy vytunit přesně podle toho kde jedeš a taky podle svejch preferencí.

Loncin X-Wolf 1000i-tlumiče

Podvozek, kterej funguje

Tady teprve zjistíš, že jízdu v drsnym terénu si jde i užít a přitom netrpět.

Chceš přesně tohle zažívat každej den? Tak na nic nečekej a splň si svuj sen!

Skoč do sedla

Omrkni i další pracovní čtyřkolky Loncin XWolf

Máš vybráno? Najdi si našeho parťáka ve svym okolí a přijď si novýho litra zarezervovat

Na mapě showroomů si najdi ten, do kterýho to máš nejblíž, a bookni si tam svýho vlka. Ve fabrice právě probíhaj finální testy a ty tak v druhý polovině roku budeš mít jistotu, že si novýho, 100koňovýho litra budeš užívat hned mezi prvníma.