XWolf 700i EPS 4x4

    Čtyřkolkovej jednobuch na dřinu i psinu

    Objem motoru
    686 cm³
    Výkon
    32 kW
    Řidičský průkaz
    B, T
    Homologace
    T3b
    Vybrat variantu

    Vyberte: Barva, Verze.

    Barva
    Verze
    189 990
    189 990
    189 990
    189 990
    199 990
    199 990
    199 990
    199 990
    od 189 990 Kč

    Výběru neodpovídá žádná položka.

    Pojď se seznámit

    mareksaroch.cz-6825

    Čtyřkolka na dřinu i psinu

    Jsem šelma, na který profrčíš i tou nejbrutálnější divočinou. Proti srsti mi ale není ani jízda na pohodku – třeba když budeš chtít vyvenčit svou samičku. Na to mi s prstem v nose stačí jen zadní běhy. Ale když přijde na věc, roztočím taky ty přední a vydrápu se na vršek i tý nejstrmější rokle.

    Už první jízda zažehne v očích okolních čumilů plameny neskonalýho obdivu a pasuje tě do role neohroženýho čtyřkolkáře. Kdykoliv tě lidi zmerčí, budou si hned špitat: „Á, čtyřkolková šelma si značkuje revír.“ A že je sakra velkej! Do nádrže totiž dostaneš celejch 21 litrů benálu. A to je šťávy klidně na 300 kilásků.

    Motor jako z báva

    Pod kapotou mi buší vyspělej jednobuch s objemem 686 kubíků. V Loncinu ho vyrábí sdílenou technologií se známou bavorskou značkou. Mimochodem – Němci mý mateřský fabrice věřej natolik, že si v ní nechávaj dělat nejen motory, ale taky sakumprásk některý motorky a skútry.

    Z kůže mě jen tak nesedřeš

    Řazení mám návykově snadný. Kvalty přehodíš, než bys řekl VLK. A hlavně! Nemusíš přitom stát na brzdě. I když budeš jezdit jako dobytek, můj variátor to s tebou vydrží o třetinu dýl, než je obvyklý. Díky uzamykatelnýmu předku nestáhnu vocas před sebevětší výzvou.

    Taky elektriku mám jak z učebnice. Statickej proud držím pod 1 mA. To dokáže jen jediný procento konkurenčních strojů! Co z toho? Okamžitě mě nastartuješ i po dlouhodobým uskladnění. Klíďo i po půl roce. Už v základu jsem fakt EPeSní kus s elektro posilovačem řízení, díky kterýmu pošetříš bicáky na vopravdickou práci.

    Přístrojovka jako v letadle a skoro tuna na kouli

    Za řidítkama si budeš připadat jako v kokpitu. Na digitálním displeji krásně uvidíš veškerý info o mý kondici i stylu tvý jízdy. Pomocí blů-tůčka navíc vcukuletu spáruješ telefon, a tak budeš mít na očích echo o příchozích hovorech. Vo můj spodek pečuje spešl ochranná deska. Vo ten tvůj se postaraj extrémně pohodlný sedačky. Na Vlkovi prostě tvoje zádel vlka nechytne!

    A když už jsme u těch intimností, tak moje koule utáhne až 800 kilo. Takže do vozejku můžeš naházet pořádnej náklad nebo převážet celou smečku pomocníků. Zasek' jsem dráp do tvý zvědavosti? Přijeď testnout, jak řve motor nezkrotný čtyřkolkový šelmy! Třeba do mýho moto doupěte. 

    Jo a jsem k dostání v krátký i dlouhý verzi!

    Technický údaje a výbava

    Motor

    Objem motoru 686 cm3
    Typ motoru čtyřtaktní jednoválec SOHC
    Maximální výkon 32 kW (44 Ps) / 5 500 rpm
    Maximální kroutící moment 66 Nm / 4 500 rpm
    Sekundární pohon 4x4, kardanem / uzávěrka předního diferenciálu 
    Převodovka automat / variátor - L / H / N / R / P
    Starter elektrický
    Chlazení vodou a olejem
    Emisní norma EURO 4
    Systém dávkování paliva EFI Bosch
    Objem nádrže 21 litrů
    Maximální rychlost 60 km/h, (offroad 100 km/h)

    Brzdy a podvozek

    Přední odpružení 2x plynokapalinový tlumič s nastavitelnou pružinou
    Zadní odpružení 2x plynokapalinový tlumič s nastavitelnou pružinou
    Přední pneu 25x8-12
    Zadní pneu 25x10-12
    Přední brzdy 2x hydraulická brzda s děrovaným kotoučem (ø 210 mm)
    Zadní brzdy 2x hydraulická brzda s děrovaným kotoučem (ø 210 mm)
    Parkovací brzda ano 
    Tažné zařízení s elektrickou zásuvkou ano (zapsané v TP na 800 kg)

    Rozměry a hmotnosti

    Rozměry (D׊×V) 2 040 x 1 190 x 1 298 mm / dlouhá verze 2 220 x 1 190 x 1 438 mm
    Pohotovostní hmotnost 370 kg / dlouhá verze 388 kg
    Výška sedadla 910 mm
    Světlá výška 280 mm

    Homologace

    Typ homologace T3b
    Počet povolených osob na sedadle 2
    Potřebné řidičské oprávnění B nebo T

    Základní výbava

    ✓ elektrický posilovač řízení - EPS
    ✓ alu kola 12"
    ✓ 3x 12 V zásuvka (zapalovač+2x USB)
    ✓ zámek řízení integrovaný ve spínací skříňce
    ✓ 2x voděodolný kastlík v předním blatníku a v zadní části čtyřkolky
    ✓ přídavné sedadlo s opěradlem a madly pro spolujezdce (pouze MAX verze)
    ✓ homologované tažné zařízení na 800 kg s el. zásuvkou
    ✓ silný elektrický naviják se silou 3 000 liber
    ✓ kryty rukou
    ✓ ochranné lemy blatníků
    ✓ přepínání pohonu 2x4/4x4 + uzávěrka předního diferenciálu
    ✓ přední ochranný rám s plastovým krytím
    ✓ přední i zadní nosič s možností naložit na ně až 80 kg nákladu
    ✓ full LED dynamické přední a zadní směrovky integrované do předních i zadních LED světel

    Ceník verzí a výbavy

    XWolf 700i EPS 4x4 - (krátká verze) 189 990 Kč
    XWolf 700i Long EPS 4x4 - (dlouhá verze) 199 990 Kč
    Přední originální box - pasuje na obě verze 5 490 Kč
    Zadní originální box - pasuje na obě verze 7 490 Kč

    Podívej se na ty detaily

    tachometr-xwolf-696x464

    Všechno pěkně barevně a přehledně

    Multifunkční digitální přístrojovka ti naservíruje veškerý info, co si budeš přát. Hezky barevně a mega přehledně. Díky bluetooth si eins-zwei připojíš mobil, a displej ti tak ukáže každý volání. Teda kromě volání divočiny. Ta si tě zavolá pomocí Vlka.

    radici-paka-xwolf-696x464

    Řazení snadný jako prd

    Vlk nejen rychle peláší, ale taky snadno řadí. Přesně, lehce a klidně jedním prstem. Navíc u kvaltování nemusíš mačkat brzdu, jak je obvyklý u většiny čtyřkolek.

    predni-kastlik-xwolf-696x464

    Úložnýho prostoru neni nikdy dost

    Zavírací kastlík v předním blaťáku nechá tvůj mobil, doklady a další poklady absolutně v suchu, a přitom pěkně po ruce.

    zadni-kastlik-xwolf-696x464

    Zadní kastl místo batohu

    Do prostornýho kastlu si sbalíš věci na celej letní den. Nejspíš tak ani nebudeš potřebovat zadní box. Leda bys za sebou vozil fešn bárbínu. Tý box určitě pořiď, ať jedinej řev, co uslyšíš, je vytí vlčího motoru.

    zadni-sedacka-xwolf-696x464

    A co tvoje drahá polovička?

    Sedí radši doma v obejváku, než by se s tebou proháněla na čtyřkolce? Tak jasně, jsou čtyřkolky, kde se jí nemůžeš divit. To XWOLF je jiná básnička. Na něm se bude cejtit jako na gauči. Jen divočinu neuvidí v telce, ale všude kolem sebe. A bude si připadat jako v ráji: před ní alfa samec, pod ní alfa samec…

    Skoč za řidítka a jedem

    Ke stažení

    Co o mně říkají moji majitelé?

    vita-okounov

    XWolf 700i Long

    Jízdní vlastnosti super. Předtím jsem měl Linhai 570, a je to jak přesedlat z Trabanta na Mercedes. Zpracování je super, hlavně se mi líbí design a celé zpracování XWolfa.

    Víťa, Okounov

    stepan-praha.jpeg

    XWolf 700i Long

    Je skvělá, super zvuk, krásný design, skvělé jízdní vlastnosti.

    Štěpán, Praha

    michal-desna

    XWolf 700i Long

    Design super, ze předu takovej transformers. Jezdi se super, je pohodlná a při rozjezdu necuká. Hodně projede i ve sněhu. Jsem spokojen.

    Michal, Dešná

    jakub-horni-briza

    XWolf 700i Long

    Čtyřkolka v terénu poslouchá, zbytečně neskáče a lehce se ovládá. Jezdím na ryby, udělá mi práci kolem chalupy anebo jen tak na výlety. Designově je moc pěkná, proto jsem si ji vybral. 

    Jakub, Horní Bříza

      Omrkni další modely pracovních čtyřkolek Loncin

      Máš vybráno? Najdi si našeho parťáka ve svym okolí a přijď čtyřkolku omrknout na živo

      Na mapě showroomů si najdi ten, do kterýho to máš nejblíž, a domluv si prohlídku nebo rovnou nákup. Můžeš tam zavolat nebo poslat poptávku přes formulář, kterej najdeš u každýho modelu čtyřkolky pod tlačítkem „Mám zájem“.