Záruka a servis

Vysnil sis čtyřkolku Loncin a už se vidíš jejím sedle? Představuješ si, jak spolu lítáte někde na ranči nebo po lese. Slyšíš tu rajskou hudbu řvoucího motoru. Když v tom ti v hlavě blikne varovná kontrolka „Jak je to vlastně se servisem a zárukou?“

Můžeš bejt v klidu. Ani v tomhle tě nezklamem!

K zákonný 2letý záruce od nás dostaneš další 2 roky bez limitů a omezení

Na novou čtyřkolku máš automaticky dvouletou záruku. Zákon je zákon. My ti k tý zákonný přibalíme další dva roky navíc! Bez keců, limitů, vytáček a malých písmen, někde pod čarou...

Neřešíme změnu majitele, nájezd ani firemní vlastnictví. Prostě 4 roky plný záruky místo obvyklejch dvou. Proč? Protože kluci i holky v Gorexu těmhle strojům stopro věří. Už nějakej ten pátek na nich totiž sami jezdí.

Tý jo, to je bomba! Ale stejně mi v hlavě ještě šrotuje pár otázek...

Co přesně znamená, že je 4letá záruka bez limitů a omezení?

To je jednoduchý. Neřešíme, kolik kiláků jsi na čtyřkolce nalítal ani kolikátej seš majitel. A už vůbec nás nezajímá, jestli sis kolku koupil soukromě nebo ji máš na firmu. Prima, viď?

Budu muset něco udělat, abych prodlouženou záruku na 4 roky dostal?

Jen maličkost. Dáš nám recenzi na tvou 4kolku a pár fotek s ní. Pošleme ti k tomu krátkej online formulář. Jo, a vůbec neřešíme, jestli bude recenze na čtyřkolku kladná nebo záporná. Teda řešíme. Když nebudeš happy jak dva grepy, uděláme všechno pro to, abysme chybu napravili a aby se už nikdy neopakovala.

Jak se vám tohle může vyplatit?

Hele, s touhle fabrikou děláme už nějakej ten pátek. Dobře víme, že si to můžeme dovolit. Navíc sami na těhle strojích už roky jezdíme. Známe je do posledního šroubku. Proto dobře víme, jak poctivě a precizně jsou udělaný. Neříkáme, že je všecko dokonalý a nemůže se něco rozbít. Těch reklamací je ale tak málo, že to nestojí ani za řeč. Myslíš, že třeba takový BMW by v týhle fabrice vyrábělo některý svý motorky nebo skútry už skoro 20 let, kdyby kvalita stála za starou bačkoru? No a nebudeme zastírat ani další důvod: Dobře víme, že tvoje spokojenost nám může přivést další zákazníky.

A co všechno záruka vlastně kryje?

Záruka kryje všecko, co souvisí se závadou, která vznikla špatnou konstrukcí čtyřkolky nebo vadným dílem.

Je něco, na co se záruka nevztahuje?

Jasně. Pneumatiky, brzdový destičky, kotouče, lanka, žárovky, filtry, řetězový sady, řemeny a prostě věci, který podléhaj běžnýmu opotřebení. Taky nezapomeň, že když nejezdíš na čtyřkolce dýl než 14 dní, je potřeba udržovat baterku v kondici pomocí správný nabíječky. Když se na to vyprdneš, baterka ztratí svou kapacitu a ty nárok na uznání reklamace. Správná nabíječka stojí pár korun a stopro se vyplatí do ní investovat. Ale neboj, jak říkáme, těch reklamací se u nás řeší tak málo, že i u těch, co se tvářej jako neoprávněný, hledáme takový řešení, který povede k tvý 100% spokojenosti.

Kde všude můžu záruční opravu řešit?

V celý naší partnerský síti v Česku a na Slovensku. Absolutně bez problému. Jinde v Evropě u všech prodejců Loncin. Jenom mysli na to, že tam nezastupujeme Loncin my. Proto  musíme předem všechno domluvit s tamním importérem. Ale neboj. Všichni kopem za Loncin, známe se a rádi si navzájem pomůžem, když je potřeba.

Co musím dodržovat, aby mi záruka nepadla?

Rozhodně doporučujeme jezdit na pravidelný garančky autorizovanejch servisů Loncin. Jen tam maj přesný informace, co tvoje čtyřkolka potřebuje a může dostat. Intervaly garanček máš předepsaný v servisní knížce. No a když si budeš chtít domontovat nějaký neorigoš příslušenství (hlavně elektrickýho charakteru), tak to určo předem zkonzultuj buď s náma, nebo s našima Loncin partnerama. Rádi ti poradíme, jak to udělat, aby bylo všechno v cajku.

Kam všude můžu na pravidelný garančky jezdit?

Nejlíp k našemu parťákovi, u kterýho sis kolku kupoval. Budeš to tam mít určitě nejblíž. Navíc tvou 4kolku zná do posledního šroubku, protože ti jí vyndával z bedny a stavěl, dělal na ní předprodejní servis. A taky se spolehni na to, že když jsi mu dal vydělat tím, že sis u něj čtyřkolku koupil, udělá si na tebe čas vždycky a přednostně.

Co když se rozhodnu, že během záruční doby 4 let čtyřkolku prodám? Bude záruční doba pokračovat i novýmu majiteli?

No jasně že bude. Jenom je potřeba dát nám o tom vědět. Novýho quad šťastlivce musíme zavíst do našeho informačního systému. Jen díky tomu ho pak můžeme informovat třebas vo tom, že fabrika vyhlásila svolávací akci, anebo ho pozvat na sraz majitelů čtyřkolek Loncin :-). Kapiš? Bezva! Takže jakmile svou kolku prodáš, zavolej nám na telefon +420 317 725 996 nebo napiš na e-mail na jsme@gorex.cz a my ti dáme instrukce k přeregistraci 4kolek na novýho majitele nebo majitelku.

Sám vidíš, že záruku u nás můžeš fakt pustit z hlavy

Jediný, na čem nám vopravdu záleží, je tvoje maximální spokojenost:

✓ Se čtyřkolkou.

✓ Se servisem.

✓ S prodejcem.

✓ S dovozcem.

Na všech těhle frontách uděláme vopravdu všechno pro to, abys vrněl blahem. Čestný čtyřkolkářský!